27 Απρ 2013

Ψάχνουμε για εσάς - Zητούνται Baby Sitters

Η φύλαξη βρεφών (baby sitters), είναι μια δουλειά που μπορεί να βοηθήσει κάποιο εισόδημα που ήδη υπάρχει ή και σαν πλήρη απασχόληση εάν συνδυαστούν τα ωράρια για δύο ή περισσότερες θέσεις εργασίας.

Επίσης είναι μια καλή διέξοδος για όσους έχουν πρόσφατα αποκτήσει πτυχίο βρεφονηπιοκομίας. Ο κλάδος των "nanny" στην Ελλάδα είναι κατά βάση τυχοδιωκτικός, όταν σε άλλες χώρες της Βόρειας Ευρώπης αποτελεί σοβαρά οργανωμένο επαγγελματικό κλάδο με συχνά ιδιαίτερα υψηλά αμοιβές.   

Παρακάτω είναι κάποιες αγγελίες που  μπορεί να βοηθήσουν.

Ζητούνται Baby Sitters

Ζητούνται εσωτερικές για φύλαξη βρεφών

10 σχόλια:

  1. Κυρια ετων 47 με πολυετη πειρα στα παιδια,αλλα και μεγαλη αγαπη ψαχνει ενα μικρο αγελουδι για να περναμε μαζι ομορφα και δημιουργικα!!!!!!!!!! τηλ επικοινωνιας 6973596081

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ, ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΕΝΔΎΜΑΤΟΣ, ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ ΦΥΛΑΞΕΙ ΔΥΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ , ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ.Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΙΜΑΙ 37 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΕ ΤΗ ΦΥΛΑΞΗ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6973531940. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ονομαζομαι Κατερινα καταγομαι απο την Αλβανια και ειμαι 19 χρονων.Ειμαι φοιτητρια στο ιστορικο αρχαιολογικο ετσι εχω χρονο ωστε να εργαστω φροντιζοντας παιδια.Βεβαια γνωριζω πολλα απο παιδια αφου εχω μεγαλωσει τη μικροτερη αδερφη μου και την ανιψιά μου.Παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου στο 6988019169.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με λένε. Αδαμαντια είμαι. Ελληνίδα. Εχω τελειώσει. Προσχολική Αγωγή βρεφοκομεια. Με προϋπηρεσία 6 χρόνια σε παιδικό σταθμό και baby sitter αγαπώ πολύ τα παιδιά γιά αυτό έχω επιλέξει το επάγγελμα αυτο! Επίσης έχω παρακολουθησει σεμινάρια πάνω στο αντικείμενο μου.. 6977293544 κ Adamantia91@gmail.com ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα. Ονομαζομαι Κλει Κοτσι και ειμαι απο την Αλβανια. Εχω σπουδασει Προσχολικη Αγωγη Δημιουργιας και Εκφρασης στον ομιλο ΙΕΚ ΞΥΝΗ εχοντας κανει 2 χρονια πρακτικη σε παιδικο σταθμο. Δεν εχω προυπηρεσια στο συγκεκριμενο επαγγελμα διοτι ψαχνω για δουλεια καιρο τωρα και δε βρισκω δυστυχως... Ειμαι 24 ετων και μου αρεσουν τα παιδια. Για το λογο αυτο διαλεξα αυτην την ειδικοτητα.. Εχω στην κατοχη μου καποια σεμιναρια σχετικα με τα παιδια τα οποια παρακολουθησα. Ζητω εξωτερικη φυλαξη παιδιων και μωρων . Εχω 19 χρονια που ζω στην Ελλαδα και ειμαι νομιμη . Γνωριζω καλα την ελληνικη γλωσσα. Μπορειτε να επικοινωνησετε μαζι μου σε αυτον τον αριθμο.... 6945452197.... Το email μου ειναι.... kociklei@gmail.com..... Υπαρχει απλετος χρονος για να φροντιζω παιδια..... Ευχαριστω .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα! Μπράβο σας που αναζητείτε επαγγελματίες για την φύλαξη των παιδιών μας. είναι πολύ σημαντικό να ξέρουμε ποιος συναναστρέφεται με τα παιδιά μας. Και πάλι συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρια 45 ετων αναλαμβανει κρατηση παιδιων στις περιοχες Ψυχικου και Φιλοθεης! τηλ' 6974186802

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kυρια 41 ετων με πολυετη εμπειρια αναλαμβανει την φροντιδα και φυλαξη παιδιων κατοχος ιχ. Περιοχες / Παιανια Παλληνη Αγια Παρασκευη Χαλανδρι . Τηλ 6978066536.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κυρια 50 ετων, με πολυετη πειρα στην φροντιδα και φυλαξη παιδιων, με συστασεις, κατοικος Ιλιου, τηλ. 6974764743,6973731769, κα Ειρηνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σας ψάχνω δουλειά στα Ιωάννινα ως καθαριστρια ως προς φύλαξη παιδιών ως φύλαξη ηλικιωμένων. Είμαι 21 χρόνον οποίος το τηλ μ είν αυτό 6943966344 με λένε Ντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...