9 Νοε 2011

Αναζήτηση εργασίας στην Γερμανία

 Αν και προσωπικά προτιμώ να το παλέψουμε εδώ... εντούτοις αντιλαμβάνομαι την άμεση ανάγκη για εργασία. Γι αυτό προτείνω να ρίξετε μια σοβαρή ματιά στην phoenix-gir

Τομείς ενδιαφέροντος:

- engineers & technicians of all kinds: (automotive, machine, electronics etc.)
- physicists / chemists / mathematicians
- IT & telecommunications
- constructors (CAD)
- doctors / medics / physicians
- architects / civil engineers
- nurses / care givers
- workmen / craftsmen (electricians/ CNC / SPS / electronics / welders / carpenters /industrial mechanics/ metalworkers, cooks)
- truckers / courier drivers
- sales managers / shop assistants
- staff for hotel / gastronomy / service
- office / assistants / call-center
- cleaners
- . . . . . . . . . . . . . . . .
Είναι εταιρεία ευρέσεως εργασίας με μεγάλο αριθμό προτεινόμενων θέσεων για τη Γερμανία.

Διοργανώνει σεμινάριο στη Θεσσαλονίκη στις 20/11

Κυριακή 20/11/2011
Θεσσαλονίκη  City Hotel 10:00 - 18:00

 

Πληροφορίες/δήλωση συμμετοχής
Μαρία Τσούκη 0030 697 6082291
tsouki.phoenix.gir@gmail.com


Ενδεικτικά για θέσεις που διατίθενται ρίξτε μια ματιά εδώ


Αν κάποιος φίλος συμμετάσχει ή επικοινωνήσει παρακαλώ να μας γράψει ένα σχόλιο και για τους υπόλοιπους ενδιαφερόμενους επισκέπτες.

31 σχόλια:

  1. ενδιαφέρων site για ανεύρεση εργασίας στη Γερμανία είναι το job in Germany. έχει ένα ευχρηστο interface που βοηθάει να βρεί κα΄ποιος την εργασία που αναζητά ευκολα και γρήρορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Please have a look at the new information on our website. Free Job Placement for candidates matching profiles (100% no fees), sponsored cheap German language courses (from 1.90 €/lesson) etc. etc.
      Hope to meet you soon in Germany! Best regards - www.PHOENIX-GIR.com

      Διαγραφή
  2. Είμαι καθηγητής φυσικής αγωγής,κατέχω επαγγελματικό δίπλωμα Ε΄κατηγορίας έχω προϋπηρεσία σε λεωφορεία 18 μέτρων(αρθρωτά),έχω προϋπηρεσία σε επισκευές πλοίων(μονταδόρος),προπονητής τζούντο. Ενδιαφέρομαι να βρω εργασία σε μια από τις ειδικότητές μου στην Γερμανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειμαι απο βεροια οδηγος με επαγγελματικο Γ και Δ διπλωμα.γεννηθηκα στη γερμανια και θελω να εργαστω.γνωριζω την γερμανικη γλωσσα.τηλ.6978649679

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι 37 χρονών και θα ήθελα να εργαστώ στην Γερμανία..Τηλ. 6984 475 315

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. im 31 xponon ke telo na dulepso sti germania oti na ine os baby sister exo dulepsi exo ke diploma odigisis efxarito til 00355695883576

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ime 55 eton telo na dulepso se ilikiomenus sti germania exo embiria ana tilefono 00355696253184

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι 37 χρονών και ψάχνω για εργασία στην Κεντρική Ευρώπη έχω 15 χρόνια εργασίας στον χώρο των εφημερίδων και περιοδικών!Είμαι πολυ εργατικός και μπορώ να εργαστώ οπουδήποτε μου ζητηθεί!Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει το mail μου είναι spi4kats@yahoo.gr και το τηλέφωνο μου +30 6984 475 315 (whatsup).Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειμαι 49 χρονων και ψαχνω δουλεια στη Γερμανια ως οδηγος με διπλωμα Γ , η οικοδομικες δουλειες, κηπουρος η οποιοδηποτε αλλο.
    τηλ. 6976628140

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειμαι 47 χρονων ελαιοχρωματιστησ με πιρα 25χρωνια στο χωρο του χρωματοσ και ολα τα ειδυ τησ τεχνοτροπιασ ψαχνω δουλεια στην γερμανια. τηλ 0036932187606.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι ¨Ελληνας ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ...ΘΕΛΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΟΥ !!!
    Μιλάω Αγγλικά-Γαλλικά-Ρώσσικα και είμαι επιθεωρητής πλοίων εφοδιασμένος με τα αντίστοιχα διπλώματα και πείρα απο το 1986 (και θαλάσσια υπηρεσία ως αξιωματικός καταστρώματος)+306983132553

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα ήθελα να Σας γνωρίζω!!!2311284580

      Διαγραφή
  11. eimai 32 xronon apo thn alvania ergazomun 13 xronia sthn ellada os teknitis plakas anazito ergasia se otidipote xora ths evropis 00306976830462

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. eimai 50 eton zeito ergasia stin austria h germania os serbitoros h mageiras gnorizo ti germaniki glosa poli kala exo zeisei ekei 15 xronia ergazomoun se estiatoria 00306975306220

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είμαι 37 χρονών και θα ήθελα να εργαστώ στην Σερβία!Εχω μεγάλη εμπειρία σε αποθήκη και σαν οδηγός επίσης αλλά μπορω να εργαστώ οπουδήποτε γιατί είμαι εργατικός!Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ας μου στείλει ένα μέιλ στο spi4kats@yahoo.gr ή ας μου τηλεφωνήσει στο +306984 475 315 !Σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειμαι 33 χρονων και ψαχνω για δουλεια στην Γερμανια.Εχω εμπερια σε εταιρια μεταφορον ,φορτομα και ξεφορτομα με κλαρκ και επεισις σαν οδηγος διανομις ,με αδεια οδειγοισις Γ κατεγοριας,και σε τοποθετισεις διαφιμιστικον επιγραφον φωτινον.Ειμαι πολυ εργατικος.Τηλ.00306994423155....Τηλ.00306980524719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ειμαι ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΜΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ προυπηρεσια σε διαφορα εργα με αδειες και σεμιναρια με πτυχειο lower ,anazhtv eργασια στην γερμανια σε εμπορικα κεντρα εργοστασια και οτιαλλο υπαρχει,..χωρις υποχρεωσεις αμεσα διαθεσιμος οποιος μπορει να βοηθησει ειναι μεγαλη αναγκη.το μαιλ μου για επικοινωνια ειναι thespyros@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΓΙΑΝΝΗΣ Ειμαι ηλεκτρολογος και ηλεκτρονικος,ξερω λιγα γερμανικα ενδιαφερομαι για εξωτερικο.Υπαρχει καποιος συναδελφος να με πληροφορησει? elektromeister@freemail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. eimaste zeygari kai anazhtame ergasia gia aystria germania yparxei megalh empeiria sto xoro ths estiashs kai se kafe kai se ksenodoxeia 5 asteron gnorizoume elhnika kai metria aglika kai psaxnoume gia monimh apasxolhsh email.pokeristas9@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. psaxnw douleia nekrothaytis stin germania..menw germania 4mines twra!!!!! gnosi glossa sxedon katholou!!!! eyxaristw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kalispera !!me lene Roxani eimai 33 xronon menw sto Mannheim psaxnw gia doulia liges wres i savato kiriaki logo oikoeniakes eipoxreoses to tilefono mou einai 015163305038. To email einai roxanikostas @Yahoo.com Sa euxaristo poli!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. psaxno gia odigos stin germania exo epagelmatiko diploma ktigorias c ke ime gnostis ton metafonron gnorizo poli kala tous eyropaikous dromous ke tin germania episis omilo germanika ispanika ke liga aglika to til ine 6955676140

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. kalhspera caxno na ergasto sthn germania exo diplomaΑ Β Γ Ε ΠΕΙ exo proipyresia se fortigo 5 xronia exo naytiko fyladio jero liga germanika kai agglika ergasia den exo problhma oti na nai
    to thl moy einai 6986869095 pexli2012@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εργαζόμενοι ζητούν στη Γερμανία www.tta-personalmedizin.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ειμαι παντρεμενη εχω δυο παιδια ψαχνουμε δουλεια ελβετια η γερμανια ξερω λιγα γερμανικα λιγα αγγλικα τωρα προσπαθουμε ν μαθουμε τν γλωσσα οτι δουλεια και ν ειναι δν εχουμε προβλημα εχω τελειωσει βρεφονηπιοκομος κ ο αντρας μου ειναι φανοποιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. eime ikodomos texnitis plakadzis kai marmaras psaxno doulea sti germania liga germanika katexo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. γεια σας..ονομαζομαι κωστας γεωργοπουλος ειμαι 27 ετων πτυχιουχος ηλεκτρολογος.με αδεια ασκησεως επαγγελματος α 22 κιλοβατ και αναζητω εργασια στην γερμανια...επισεις διαθετω αδεια εναεριων δικτιων και πολυχρονη εμπιρεια σε εσωτερικες ηλεκτρικες εγκαταστασεις...το εμαιλ μου lagokinigos-@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΓΙΑΣΑΣ ,ΖΕΥΓΑΡΙ 38-48 με πείρα σε ελλινικη κουζίνα , χωρίς υποχρεώσεις, ζηταμε μόνιμη εργασία στο εξωτερικό ,σοβαρες προτασεις, το τηλ.ειναι
    0030-6977140494

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Psaxno servitoro me gnosi germanikis gloss.tel 017631176502

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. anazito ergasia sen gnorizo germanika alla exo orexi gia douleia iparxi kati??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημερα εχω ενα εστιατοριο και ψαχνω μια γυναικα να καθαριζει ο πρωι και να βοηθαει το βραδυ στις σαλατες και στο ψησιμο Βρισκομαστε στην περιοχη Stuttgart και το τηλεφωνο μας ειναι 0049712122161

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...