8 Νοε 2010

Ήσασταν συμβασιούχος καθηγητής με Π.Δ. 407;

Μήπως ήσασταν και εσείς από τους τυχερούς συμβασιούχους καθηγητές με σύμβαση Π.Δ. 407 και μιαν ωραία πρωία, στη μέση του εξαμήνου, δεχθήκατε το παρακάτω τηλεφώνημα;

Πανεπιστήμιο: "Καλημέρα σας κύριε/κυρία ΤΑΔΕ, από το πανεπιστήμιο ΔΕΙΝΑ τηλεφωνούμε!"
Εσείς: "Καλημέρα σας...."
Πανεπιστήμιο: "Ξέρετε εκείνο το μαθηματάκι που κάνατε..."

εδώ αρχίζει ο προβληματισμός σας, σκέφτεστε: "Μήπως έχει πρόβλημα κάποιος από τους μαθητές μου; Μήπως είπαν τα αχαΐρευτα μια καλή κουβέντα για τον κόπο μου; Μήπως επιτέλους θα μου πληρώσουν αυτά που μου χρωστάνε εδώ και 1-2 εξάμηνα; Μήπως...."

Δυστυχώς όμως είστε άτυχος/η γιατί η συζήτηση συνεχίζεται κάπως έτσι...

Εσείς: "Ναι πείτε μου..."
Πανεπιστήμιο: "Μην ξαναέλθετε...δυστυχώς το Υπουργείο μας έκοψε το κονδύλι"
Εσείς:

Τσάμπα τα ξενύχτια να ετοιμάσετε υλικό για το μάθημα για το εξάμηνο, τσάμπα η προσπάθεια να δείξετε την αξία σας, τσάμπα την ελπίδα ότι αφού μπήκατε με Π.Δ. 407 εεε σε ένα-δυο χρονάκια κάτι θα γίνει....

Αλλά μην απελπίζεστε γιατί δε σας αφήνω έτσι...Υπάρχουν και χώρες που τα Πανεπιστήμια και τα Υπουργεία Παιδείας έχουν ακόμα λεφτά να πληρώσουν... Μπείτε λοιπόν στο "Ψαχτήρι εργασίας" και δείτε τα αποτελέσματα από αυτήν την αναζήτηση για Λέκτορες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...